سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

89/12/19
1:50 ع

اینبار فیلمی جالب از دو خودروی منحصر به فرد ... رقابت خودرو سازان باعث شده که آنها خودروهایی را با کلاسهای جدیدی عرضه کنند که با سنت و سبکشان در تضاد است .... بنا بر این تولید خودرویی چهار در(سدان) از کمپانی آستن مارتین یا پورشه دور از ذهن نیست.. (کیفیت HD )

P vs A

P vs A

لینک مستقیم:


حجم: 58 مگابایت

لینک غیر مستقیم با حجم پایین تر به زودی...

مشخصات پورشه پانامرا :
این ماشین که یک سدان موتور جلو می باشد از یک موتور ?.? لیتری V8 سود می برد که در دو مدل Turbo و تنفس عادی عرضه می شود که نمونه عادی آن ??? اسب بخار نیرو و موتور توربو آن ??? اسب بخار نیرو تولید می کند که نیروی آن به چر خهای عقب منتقل می شود ( سیستم 4WD یا انتقال قدرت به چهار چرخ به صورت آپشن عرضه می شود) . حد اکثر سرعت آن ??? مایل در ساعت تقریبا معادل ??? کیلومتر در ساعت اعلام شده است . قرار است این مدل از اواسط سال ???? در تاسیسات پورشه در لایپزیک تولید شود . پورشه برنامه تولید بیست هزار دستگاه در سال از این مدل را دارد که ?? درصد آن در بازار ایالات متحده فروخته می شود .
قیمت آن بین هشتاد تا یکصدوبیست هزار یورو برای مدلهای مختلف اعلام شده است . 
قرار است مدل هیبریدی آن در سال ???? به بازار عرضه شود .

مشخصات Aston Martin Rapide :

قدیمیترین سوپر اسپرت کوپه در سال 2009 مجددا تولید شد.کانسپت این خودرو ،نخستین بار در نمایشگاه 2006 دیترویت به نمایش در آمد.نام این محصول اگر چه از RAPIDE دهه 60 برگرفته شده ولی مدل پایه آن DB9 میباشد . موتور این خودرو یک V12  شش لیتری به قدرت 480 اسب بخار است. گفتنی است قیمت تخمینی که خود کمپانی برای RAPIDE  اعلام کرده است 260 هزار دلار آمریکاست.

 


مشخصات مدیر وبلاگ
 
پوریادهقانی[3]
 

سلام من پوریا دهقانی نویسنده ی این وبلاگ هستم . شما در این وبلاگ میتوانید به سرعت از مهم ترین تحولات دنیای خودروسازی - تکنولوژی ها و خودروهای جدید آگاه شوید.در ضمن استفاده از مطالب این وبلاگ در مجلات و سایت ها در صورت ذکر کامل منبع اشکالی ندارد . .


لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
صفحه‌های دیگر
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ