سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

87/8/22
10:13 ع

سلام دوستان

دوستان مجله ی " خودرو امروز " رو حتما بگیرید یک مقاله در مورد رنو مگان جدید توش نوشتم خوشحال می شم که مطالعه کنید .

نمایشگاه تیونینگ " سما " در لاس وگاس در حال برگزاری است . یکی از خودروهایی که در این نمایشگاه معرفی شد ورژن جدیدی از اف ??? است .

منتظر نظراتتون هستم .

 

Ferrari 430 16M Scuderia Spider

 

 

Ferrari 430 16M Scuderia Spider

 

شرکت فراری پس از رونمایی از گونه ی کابریولت ( روباز ) مدل کالیفرنیا در نمایشگاه خودروی پاریس ;  اینک به مناسبت شانزدهمین عنوان قهرمانی فراری شاهد معرفی فراری F430 اسکودریا اسپایدر 16M هستیم .

علی رغم افزودن شدن 80 کیلوگرمی بر وزن این خودرو به دلیل استفاده از سقف متحرک ; مصرف سوخت این فراری تغییری نکرده است زیرا یک گیربکس فوق العاده پربازده هفت سرعته ی دوکلاچه برای این خودرو در نظر گرفته شده است .

اسکودریا نه نه تنها در گیربکس خود با مدل کالیفرنیا شریک است بلکه از قوای مجرکه ی آن نیز استفاده می کند .

موتور V8 4/3 لیتری ساخت فراری که قدرتی برابر 510 اسب بخار تولید می کند در مدل کالیفرنیا در زیر کاپوت جلو جای گرفته ولی در اسکودریا این بخش میانی خودرو است که میزبانی آن را بر عهده دارد .

اسکودریا رکورد دور زدن پیست فیورانو را سریعتر از هر خودروی روباز دیگری به نام خود ثبت کرده است تا 499 خریدار پولداری که شانس مالکیت این خودرو را پیدا می کنند بتوانند در اتوبان های کشور خود از بقیه سریعتر برانند .

در کابین این خودرو قطعات استیل فراوانی به چشم می خورد و نصب پلاک " تولید محدود " در بالای دریچه های کولر مطمئنا غرور راننده و سرنشینان را در هنگام راندن این خودرو دو چندان می کند .

اسکودریا با وزن 1340 کیلوگرمی خود بر روی دوش هر اسب بخار قدرت 6/2 کیلوگرم بار می نهد که حیقیقتا رقم بی نظیری است . دقیقا به همین علت است که شتاب صفر تا صد کیلومتر این خودرو تنها 7/3 ثانیه است و حداکثر سرعتی نیز که لاستیک های پیرلی این  خودرو می تواند درک کند 315 کیلومتر بر ساعت است .

مصرف سوخت این خودرو در سیکل ترکیبی 7/15 لیتر در صد کیلومتر است و میزان تولید گاز دی اکسید کربن آن در هر کیلومتر 360 گرم می باشد .

دیسک های 398 * 36 میلی متری کربن - سرامیک به همراه شش کالیپر آلومینیومی در قسمت جلو در کنار دیسک های 350*34 میلی متری از همین جنس و با همین مشخصات در قسمت عقب نگه دارنده ی این خودرو خواهد بود .

در پایان جالب است بدانید که سایت تولیدی فراری در مورانلو تنها 27 خودرو در طول روز می سازد .

 

Ferrari 430 16M Scuderia Spider

...........


  

87/8/18
9:41 ع

سلام دوستان

از نظراتتون خیلی متشکرم .

برای امروز می خوام در مورد جدیدترین محصول پژو بنویسم .

 

Peugeot 107 Facelift

 

Peugeot 107 Facelift

 

??? کوچک ترین عضو خانواده ی پژو است . این خودروی کوچک و جمع و جور در سال ???? به جهانیان معرفی شد . پلتفرم مشترک این خودرو با " سیتروئن C1 " و " تویوتا آیگو " موجب کاهش هزینه های تولید برای هر سه شرکت شده است .

محبوبیت بالای این خودرو که فروش 322 هزار دستگاهی آن تا سپتامبر 2008 گواه آن است شرکت پژو را بر آن ساخت تا پس از گذشت سه سال از معرفی این خودرو نسبت به عرضه ی گونه ی فیس لیفت شده ی آن نیز اقدام کند .

ظاهر این خودرو بخش عمده ای از فیس لیفت را به خود اختصاص داده است .

سپر جلوی جدید با ارتفاع کمتر به گونه ای طراحی شده که نمای جلوی خودرو را پرابهت تر نشان دهد . نوار کرومی ضخیمی هم که بر روی حفره ی بزرگ این سپر قرار دارد قصد دارد تا شخصیتی برجسته تر به 107 ببخشد که البته تا حدی هم موفق بوده است .

 

Peugeot 107 Facelift

 

هواکش های جانبی این سپر نیز از بخش های جدیدی است که به این خودرو اضافه گشته و حالا این پژو پهن تر از مدل قبلی به نظر میرسد . البته امکان سفارش چراغ های مه شکن نیز وجود دارد که در آن صورت محل همین هواکش ها میزبان آن خواهد بود .

در نمای بغل رینگ های هفت پره ی جدید که دارای ابعاد 14 اینچ می باشند از جمله موارد جدید است . دو رنگ بدنه ی جدید از مشتفات نارنجی ( Mandaline orange ) و آبی  (Electra blue  )  برای این خودرو قابل سفارش است .

در داخل کابین دو رنگ بندی متفاوت قابل عرضه است :

  • زمینه ی مشکی با قطعات نقره ای مایل به خاکستری
  • زمینه ی مشکی با قطعات قرمز و نارنجی

امکان سفارش چرم " آلکانترا " نیز به رنگ مشکی برای صندلی ها - فرمان و دسته دنده  نیز وجود دارد .


  
مشخصات مدیر وبلاگ
 
پوریادهقانی[3]
 

سلام من پوریا دهقانی نویسنده ی این وبلاگ هستم . شما در این وبلاگ میتوانید به سرعت از مهم ترین تحولات دنیای خودروسازی - تکنولوژی ها و خودروهای جدید آگاه شوید.در ضمن استفاده از مطالب این وبلاگ در مجلات و سایت ها در صورت ذکر کامل منبع اشکالی ندارد . .


لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
صفحه‌های دیگر
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ